Examine This Report on شرایط ثبت شرکت

Wiki Article

ماده۱ـ نام شرکت، شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان .............. و نوع آن متعارف چندمنظوره است که از این پس در این اساسنامه به اختصار تعاونی نامیده می شود.

دانلود نمونه دادخواست تقاضای دستور موقت منع از هرگونه اقدام در شرکت بسمه تعالی ریاست محترم مجتمع قضایی نام شهرستان محل اقامت شرکت

این قرارداد در تاریخ فی مابین به نمایندگی به موجب معرفی نامه/ حکم کارگزینی

دانلود نمونه اساسنامه شرکت تعاونی تامین نیاز مصرف کنندگان

ب-۷ : تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیتهای قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت. 

دانلود نمونه تعهد نامه به وزارت درمان و پزشکی بسمه تعالی .....................در تاریخ زیر حاضر دفتر شد و بعد الحضور به موجب این سند اعلام فرمودند از آنجا که از مزایای تحصیلات رایگان استفاده نمودند و بابت آن به دولت بدهکار می باشند و در نظر دارند با مجوز وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی از کشور خارج شوند لذا نامبرده ضمن عقد خارج و لازم متعهد میشوند چنانچه از تاریخ اولین خروج ........

مغازه یک ملک تجاری محسوب می شود و اجاره ملک تجاری با اجاره ی ملک های مسکونی تفاوت دارند. این تفاوت در درجه ی اول به خاطر کاربری ملک تجاری است که به نوبه ی خود بر روی مبلغ اجاره هم تأثیر دارد.

مدارک لازم برای تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص در اداره ثبت شرکت ها به شرح ذیل است:

مهمترین تکالیف پس از ثبت شرکت چیست؟ پس از ثبت شرکت باید اقدام به پرداخت هزینه و دریافت روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار کنید، هر سال اقدام به پلمپ ثبت شرکت ها دفاتر نمایید، کد اقتصادی دریافت کنید و همچنین هر سال اقدام به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی نمایید.

پس از انجام کلیه اقدامات فوق و تهیه مدارک پیش گفته و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در سامانه اداره ثبت شرکتها بصورت گام به گام و تایید نام و امضاء مدارک، باید مدارک لازم را از طریق باجه های پستی مجاز و از طریق پست پیشتاز به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید.

۸ ـ انجام هرگونه معاملات از قبیل خرید و فروش، اجاره و نظایر آن و تملک اراضی، اموال منقول و غیرمنقول و تأمین نیازمندی های خود به طریق مقتضی و مقرون به صرفه در جهت اهداف تعاونی.

همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم مراحل ثبت شرکت به طور کلی شامل: ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها، تایید نام شرکت، تنظیم مدارک و ارسال آن‌ها به اداره ثبت شرکت‌ها و ثبت نهایی شرکت می‌باشد.

گاهی ممکن است کیف قاپ علاوه بر کیف قاپی، مرتکب آزار و اذیت قربانی (مجنی علیه) نیز بشود یا به وسیله اسلحه وی را تهدید نماید طبق ماده ۶۵۲ همین قانون، مجازات مرتکب تشدید شده و به سه تا ده سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده و در صورتی که این آزار و اذیت منتهی به ورود صدمه به قربانی گردد حداکثر مجازات یعنی ده سال حبس را برای ایشان در پی خواهد داشت.

در حال check here حاضر به جز روزنامه رسمی مدرک دیگری ندارم. برای دسترسی به اساسنامه، تقاضانامه، شرکت نامه و … باید چیکار کنم؟

Report this wiki page